Publiczna Szkoła Podstawowa

im. Papieża Jana Pawła II

Czajkowie

zsczajkow@o2.pl

Język angielski, kl. 5, 6 gr.TS, 7

Język angielski Klasa VII

Lekcje: od 13.03 – 18.03.2020r.

Temat: Powtórzenie wiadomości z rozdziału 6.

Nauczyć się słówek ze str. 77 (Podręcznik), Do zeszytu ćwiczenia ze strony 76 (Podręcznik)


Język angielski klasa VI Grupa T.Słowik

Lekcje: od 13.03 – 18.03.2020r.

Temat: Present Perfect.

Przeczytaj dialog w podręczniku str. 84. Wykonaj ćw. 1 i 2 str.84 (Podręcznik). Wypisz z dialogu pytania w czasie Present Perfect.


Język angielski Klasa V

Lekcje: od 13.03 – 18.03.2020r

Temat: Past Simple.

Przeczytaj dialog w podręczniku str. 84. . Wykonaj ćw. 1 i 2 str.84 (Podręcznik). Zapisz odpowiedzi w zeszycie.


Dostępna jest darmowa platforma do nauki języka angielskiego pod adresem www.pearson.pl


Proszę, aby uczniowie zapisani do programu Instaling.pl wysyłali wiadomość email na adres tomaszslowik@hotmail.com , żeby otrzymać login i hasło do platformy. Oceny za naukę na platformie zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami


JĘZYK ANGIELSKI, klasa V i VII

Ponawiam prośbę do uczniów klas V i VII o pobieranie loginów i haseł do platformy instaling.pl. Przez email tomaszslowik@hotmail.com lub messengera https://www.facebook.com/profile.php?id=100048583554261. Uczniowie klasy VI także mogą otrzymać dostęp do platformy instaling.pl - będą za to oceny. Wystarczy zgłosić do nauczyciela. W następnym tygodniu(23-27 III 2020r.) uczniowie klasy V,VI,VII wykonują ćwiczenia utrwalające ze strony https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/przedmioty7. Dziękuję. T.Słowik


Klasa VII

Temat: Samoocena. Podsumowanie działu 6.

1.Uzupełnij w zeszycie kartę pracy lub ją wydrukuj. Wypisz do zeszytu przykłady, które były dla Ciebie najtrudniejsze.

KARTA PRACY

2. Wykonuj ćwiczenia na platformie instaling.pl. Nauczyciel ma podgląd do postępów ucznia i wystawi ocenę. T.Słowik

Temat: Shopping – zakupy.

1. Wpisz do zeszytu słownictwo ze strony 91(Podręcznik)

2. Ćwiczenie 3 str. 83. Podpisz nazwy sklepów od A do I. na stronie 82 – 83 (Podr.) Napisz do nauczyciela podając swoje odpowiedzi na email tomaszslowik@hotmail.com lub messengera https://www.facebook.com/profile.php?id=100048583554261

3. Wejdź na stronę eDesk.pearson.pl. Korzystając z instrukcji, którą masz na okładce ćwiczeniówki wejdź poprzez poszczególne zakładki do naszego podręcznika English Class A2+. ( Bądź cierpliwy/a, wszystko chodzi powoli, bo dużo osób korzysta)

4. Wykonaj ćw.6/83 Podr. Posłuchaj nagrania i uzupełnij w zeszycie listę zakupów Jasa.

5. Wykonaj ćwiczenia 7 i 8 str. 83 (podr.) Utrwalisz nazwy pojemników i wyrażeń Co?, Gdzie?,Kiedy?

Temat: Stopniowanie przymiotników.

1. Zapoznaj się z zasadami stopniowania przymiotników na stronie 129 (Podr.)

2. Poćwicz i utrwal ten materiał wykonując ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń 4/77, 1,2,4/78.


KLASA VI

DOSTĘP DO INSTALING.PL DLA KLASY VI BĘDZIE DOSTĘPNY WKRÓTCE

Tomasz Słowik

25.03.2020 r. – 30.03.2020 r.

Klasa VI Temat: What have done? Co zrobiłeś przez ostatnie dni.?

1. Napisz w My School English Dairy 10 zdań w czasie Present Perfect co robiłeś/aś w domu. np. I have cleaned my room.

KlasaVI Temat: Potrafię tworzyć pytania w Present Perfect.

1. W podręczniku str. 84 przeczytaj dialog, wyjaśnij nieznane słówka ze słownikiem i wykonaj ćw.2 str. 84. Odpowiedz na pytania po angielsku lub po polsku i prześlij odpowiedzi do nauczyciela przez email tomaszslowik@hotmail.com lub messengera https://www.facebook.com/profile.php?id=100048583554261 NA OCENĘ

2. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń 2 dowolne ćwiczenia z tematu 6.3

3. Na tej stronie eDesk.pearson.pl znajdziesz nagrania do tematu.

Klasa VI Temat: Potrafię rozmawiać o preferencjach.

Str. 86 Podręcznik

1. Przepisz do zeszytu fioletową ramkę i przetłumacz ją z dowolnym słownikiem.

2. Korzystając z nagrania z eDesk.pearson.pl wykonaj ćwiczenia 3, 4 str. 86

3. W zeszycie ćwiczeń wykonaj ćwiczenia 1 i 2 str. 53. Zdjęcie, lub skan wyślij do nauczyciela do sprawdzenia na ocenę


KLASA V

25.03.2020 r. – 30.03.2020 r.

Klasa V Temat: Ćwiczenia z czasem przeszłym. Past Simple

1. Wykonaj ćwiczenia zeszytu ćwiczeń 1,2 str. 51.

2. Oraz Ćwiczenia 1,2,3,4 str. 52

Skorzystaj z eDesk.pearson.pl Zakładka A1+

Filmik wyjaśnia Past Simple https://www.youtube.com/watch?v=ZWZ6cNq6bEYhttps://www.youtube.com/watch?v=g-uW_KheiEc

Klasa V Temat: Potrafię posługiwać się platformą instaling.pl

Uczniowie obowiązkowo wykonują ćwiczenia słownikowe na platformie instaling.pl

W razie pytań proszę o kontakt: przez email tomaszslowik@hotmail.com lub messengera https://www.facebook.com/profile.php?id=100048583554261

Klasa V Temat: Can I Barrow your trainers? Strona 86 Podręcznik

1. Wpisz do zeszytu wyrażenia ze słowniczka 6.4 str.89 Podr.

2. Przeczytaj dialog ze str. 86 (Podr.) i wykonaj ćw. 1 str. 86. Odpowiedz na pytania? (Gdzie są Lucas i Tom?, Jakie 3 rzeczy potrzebuje Lucas? Napisz odpowiedzi do nauczyciela tomaszslowik@hotmail.com lub messengera https://www.facebook.com/profile.php?id=100048583554261

3. Korzystając z nagrania na stronie eDesk.pearson.pl wykonaj ćw. 5 str. 86 Podr.(Nagranie CD3.11) Odpowiedzi zapisz w zeszycie.

4. Wykonaj ćw. 1,3 str. 53 Zeszyt ćwiczeń.


Klasa V

01.04. 2020 r. Język angielski (środa)

Temat: Potrafię zrozumieć tekst o pracach domowych i kieszonkowym.

1. Otwórz podręcznik na stronie 87.i 89 Otwórz stronę https://quizlet.com/pl/400246138/english-class-a1-lesson-65-flash-cards/ Zapoznaj się ze słownictwem (przeczytaj słowniczek str. 89 6.5, zrób ćwiczenia na podanej stronie www, wpisz słówka do zeszytu)

2. Przeczytaj tekst o kieszonkowym i wykonaj ćw. 3. Czy zdania są TRUE/FALSE. Wpisz odp. do zeszytu.

3. Zadanie 4 str. 87. Dopisz do podanych czasowników formę PAST SIMPLE w zeszycie.

4. Na ocenę wykonaj w zeszycie ćwiczeń stronę 54. Ćw. 4,5 obowiązkowo. . Prace proszę przesyłać tylko na email do 6 kwietnia 2020r. Konsultacje, rozmowy, wyjaśnienia, telekonferencje przez Messenger i SKYPE poniedziałek, środa, piątek.


03.04.2020 r.(piątek)

Klasa V

Temat: April Fool’s Day- Prima Aprils.

1. Zapoznaj się materiałami online na temat Prima Aprilis:

https://quizlet.com/452161256/april-fools-day-flash-cards/

Filmik - https://www.youtube.com/watch?v=QE7HUkHdkW8

https://en.wikipedia.org/wiki/April_Fools%27_Day

2. Praca na ocenę do 8 kwietnia 2020r. Napisz notatkę w zeszycie o Prima Aprilis po angielsku- April Fool’s Day i prześlij do nauczyciela. Na ocenę 6 można zrobić prezentację multimedialną i przesłać. Prace proszę przesyłać tylko na email. Konsultacje, rozmowy, wyjaśnienia, telekonferencje przez Messenger i SKYPE poniedziałek, środa, piątek.

3. Sprawdzian ze słówek ustny 6.1, 6.5 str. 89 Podr. 8 kwietnia (środa) 2020 r. 12:30 – 14:30 Komunikatoremi, lub telefonem.


Klasa VII

01.04. - 03.04.2020 r. Język angielski (środa- piątek)

Temat: Porównywanie osób i rzeczy konstrukcją as…as. April Fool’s Day.

Kliknij TUTAJ, aby wyświetlić całe lekcje

Lekcje w formacie .pdf


Klasa VII

03.04.2020 r. Język angielski ( piątek)

Temat: „Historia powstawania centrów handlowych” – czytanie ze zrozumieniem.

1. Zapoznaj się ze słownictwem do lekcji 7.3 przez stronę https://quizlet.com/pl/395185626/english-class-a2-72-73-flash-cards/ lub ze słowniczkiem na stronie 91 Podr.

2. Przeczytaj tekst na stronie 85 Podr. i wykonaj ćw. 3 i 4 str. 85: ćw. 3- Odpowiedz w zeszycie na pytania. 1. Jak zawód miał Victor Gruens, 2. Kiedy i gdzie zbudował Southdale?

3Czy to centrum handlowe odniosło sukces? Ćwiczenie 4 – Czy te zdania są TRUE/FALSE?

3. Praca na ocenę. Strona 79 ZESZYT ĆWICZEŃ. Zastosuj słownictwo i wykonaj te 3 ćwiczenia. Skan, zdjęcie strony prześlij tylko emailem do nauczyciela. tomaszslowik@hotmail.com

4. Sprawdzian ustny ze słówek 7.1 – 7.3 - 8 kwietnia (środa) 2020 r. 9:00 – 11:00 Komunikatorem, lub telefonem.


Tomasz Słowik

01.04.2020 r..

Klasa VI Temat: Potrafię zrozumieć tekst o produkcji lodów.

Kliknij TUTAJ, aby wyświetlić całą lekcję

Lekcja w formacie .pdf


Tomasz Słowik

03.04.2020 r.(Piątek)

Klasa VI Temat: April Fool’s Day- Prima Aprils.

1. Zapoznaj się materiałami online na temat Prima Aprilis:

https://quizlet.com/452161256/april-fools-day-flash-cards/

Filmik - https://www.youtube.com/watch?v=QE7HUkHdkW8

https://en.wikipedia.org/wiki/April_Fools%27_Day

2. Praca na ocenę do 8 kwietnia 2020r. Napisz notatkę w zeszycie o Prima Aprilis po angielsku- April Fool’s Day i prześlij do nauczyciela. Na ocenę 6 można zrobić prezentację multimedialną i przesłać. Prace proszę przesyłać tylko na email. Konsultacje, rozmowy, wyjaśnienia, telekonferencje przez Messenger i SKYPE poniedziałek, środa, piątek.

3. Sprawdzian ze słówek ustny 6.1, 6.4 str. 89 Podr. 8 kwietnia (środa) 2020 r. 11:00 – 12:30 Komunikatorem, lub telefonem.



Klasa V 6-8 kwietnia 2020 r.

6 kwietnia 2020 r. poniedziałek

Temat: Rozumiem wypowiedzi ustne o dniu spędzonym poza domem. Piszę krótką wypowiedź.

1. Przypomnij słownictwo na stronie https://quizlet.com/pl/384894263/english-class-a1-lesson-65-66-flash-cards/

2. Wykonaj ćw.2 str. 88 Podręcznik. Posłuchaj nagrania i ułóż obrazki w odpowiedniej kolejności. Zapisz w zeszycie (Nagranie 3.14 wyślę emailem)

3. Wykonaj ćw.3 str. 88 Podręcznik Posłuchaj nagrania i wybierz odpowiedź alub b.

4. Prześlij odpowiedzi do nauczyciela do 15 kwietnia2020.

5. Wykonaj ćw. 4 – przeczytaj tekst i odpowiedz w zeszycie w jakich 3 miejscach był Matt?

6. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń str. 55. Ostatnie zadanie obowiązkowo. Wykorzystaj wzór z ćwiczenia 4/88 Podr. Zadanie 6/55 ZĆ prześlij do nauczyciela do 15 kwietnia 2020 r. tomaszslowik@hotmail.com

8 kwietnia 2020 r. środa

Temat: Sprawdzian wiadomości 6.1, 6.5 str.89 Konwersacje.

1. W godzinach 12:30 – 14:30 klasa V łączy się z nauczycielem komunikatorami. Temat – zadane słówka. Konwersacje, życzenia Wielkanocne. Proszę się komunikować, może uda się zrobić wideokonferencję. Ja też będę dzwonił.


Klasa VI 6-8 kwietnia 2020 r.

6 kwietnia 2020 r. poniedziałek

Temat: Rozumiem wypowiedzi ustne o gotowaniu. Piszę przepis.

1. Przypomnij słownictwo do lekcji interaktywnie https://quizlet.com/pl/474262886/english-class-a2-unit-65-66-flash-cards/

2. Otwórz podręcznik na stronie 88. Ćwiczenie 2/88 Posłuchaj nagrania 3.18 i napisz w zeszycie, które z podanych produktów użyje Sidney do zrobienia lunchu. (Nagranie 3.18 wyślę emailem)

3. Wykorzystaj to samo nagranie i wykonaj w zeszycie ćw.3/88 Podr. Uzupełnij przepis.

4. Wykorzystaj dowolne źródło i napisz w My English Diary przepis na ulubioną potrawę.

Pracę prześlij do nauczyciela do 15 kwietnia 2020 r.

5. Wykonaj ćwiczenie ze słuchania w zeszycie ćwiczeń str. 55. Prześlij odpowiedzi do 15 kwietnia 2020 na adres tomaszslowik@hotmail.com

8 kwietnia 2020 r. środa

Temat: Sprawdzian wiadomości 6.1, 6.4 str.89 Konwersacje.

1. W godzinach 11:00 – 12:30 klasa VI łączy się z nauczycielem komunikatorami. Temat – zadane słówka. Konwersacje, życzenia Wielkanocne. Proszę się komunikować, może uda się zrobić wideokonferencję. Ja też będę dzwonił.


Klasa VII 6-8 kwietnia 2020 r.

6 kwietnia 2020 r. poniedziałek

Temat: Wyrażanie przyszłości. Going to i Present Continuous.

1. Podręcznik str. 86 i 129 7.4.

2. Obejrzyj filmik o zastosowaniu tych konstrukcji https://www.youtube.com/watch?v=_ijisUEakxI

3. Zapoznaj się z informacjami i zobacz przykłady zastosowania going to i Present Continuous na stronie 129 Podr.

4. Wykonaj ćwiczenie 2 str. 130 Podr. Porównaj z podanym printscreenem

5. Utrwal wyrażenia do lekcji 7.4 na stronie https://quizlet.com/pl/474263926/english-class-a2-unit-74-flash-cards/

6. Wybierz sobie 2 ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str.80 i wykonaj je na ocenę. Odpowiedzi prześlij do nauczyciela do 15 kwietnia 2020 r.

8 kwietnia 2020 r. środa

Temat: Sprawdzian wiadomości 7.1- 7.4 str.91 Konwersacje.

1. 8 kwietnia 2020 r. W godzinach 09:00 – 11:00 klasa VII łączy się z nauczycielem komunikatorami. Temat – zadane słówka 7.1 – 7.4 Konwersacje, życzenia Wielkanocne. Proszę się komunikować, może uda się zrobić wideokonferencję. Ja też będę dzwonił.



Klasa V 15 kwietnia 2020r.(środa)

Temat: Utrwalenie wiadomości z rozdziału 6

1. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń Check yourself 6 strona 56.

2. Sprawdź odpowiedzi na końcu zeszytu ćwiczeń.

3. Zapisz w zeszycie przykłady, które sprawiły Ci trudności w wykonaniu i prześlij do nauczyciela.


Klasa VI 15 kwietnia 2020r.(środa)

Temat: Utrwalenie wiadomości z rozdziału 6

1. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń Check yourself 6.7 strona 56.

2. Sprawdź odpowiedzi na końcu zeszytu ćwiczeń.

3. Zapisz w zeszycie przykłady, które sprawiły Ci trudności w wykonaniu i prześlij do nauczyciela.


Klasa VII 15 kwietnia 2020r.(środa)

Temat: Temat: Słownictwo i czytanie ze zrozumieniem. Money – pieniądze.

1. Wykonaj ze słownikiem internetowym podane 2 karty pracy.

Odpowiedzi do karty WORKSHEET 6 napisz w zeszycie i prześlij do nauczyciela.

KARTA PRACY 1

KARTA PRACY 2


17 kwietnia 2020r.

Klasy V, VI, VII

Temat: Praca, nauka na platformie instaling.pl

1. W ten dzień wchodzimy na platformę instaling.pl Wykonujemy ćwiczenia. Ocena pracy.

2. Sprawdzamy swoje wyniki u nauczyciela przez Messenger.


20 -24 kwietnia 2020r. Klasa V

Poniedziałek Temat: Potrafię rozmawiać o środkach transportu.

1. Podręcznik strona 94 -95. Popatrz na zdjęcia na str. 94. Wykorzystując słowniczek 7.1 str.103 podpisz w zeszycie nazwy środków transportu.

2. Ćw.3/95 Rozdziel podane wyrazy do kategorii:1) transport wodny, 2)powietrzny,3) przewozi więcej niż 10 osób, 4)ma 4 koła lub więcej. Napisz w zeszycie.

3. Ćw.4/95 – Dopasuj obrazki do wyrażeń w zeszycie. (by car – samochodem, by bike – rowerem)

4. Ćw.8/95 Przeczytaj o Enzo. Uzupełnij tekst. Napisz same odpowiedzi w zeszycie: 1 –a, 2-b, itd.

.

Środa Temat: Środki transportu w zdaniach.

1. Wykonaj str.60 w zeszycie ćwiczeń. Podana strona powinna być pomocna-

https://quizlet.com/pl/440764523/english-class-a1-unit-7-flash-cards/

2. Stwórz krzyżówkę ze słówek 7.1 w zeszycie. Wyślij do nauczyciela.

.

Piątek Temat: Stosuję czas przeszły w zdaniach przeczących.

1. Strona 96 Podręcznik. Dodatkowa strona https://quizlet.com/pl/499323187/english-class-a1-unit-71-i-72-flash-cards/

2. Obejrzyj filmik o Past Simple https://www.youtube.com/watch?v=0Z87UAoZFfw

3. Przepisz dialog do zeszytu i przetłumacz go na j. polski. Wyślij do nauczyciela.

.

PROSZĘ POPRAWIĆ CZĘSTOŚĆ ODWIEDZIN NA INSTALING.

TYLKO KILKA OSÓB MA OCENY POZYTYWNE!


20 -24 kwietnia 2020r. Klasa VI

Poniedziałek Temat: Powtórzenie wiadomości z rozdz.6

1. Wykonaj ćwiczenia 1,2,3,4,5 str. 90 Podręcznik

2. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, Skype.

.

Środa Temat: Potrafię opowiadać o miejscu w którym mieszkam.

1. Podręcznik str. 94 – 95. Zadanie 2/95. Korzystając ze słowniczka str.103 napisz nazwy rodzajów domów pokazanych na str. 94.

2. Zadanie 4/95 Dopasuj obrazki do nazw miejsc (Słowniczek str. 103)

3. Naszkicuj w zeszycie dom i jego części. Podpisz jak najwięcej części domu. Np. balcony, basement, starsi itp. Prześlij do nauczyciela.

4. Zadanie 6/95 .Przeczytaj tekst i wybierz odp. a,b,c. Zapisz w zeszycie.

.

Piątek Temat: Rodzaje domów i ich części. Ćwiczenia.

1. Wykonaj str.60 w zeszycie ćwiczeń. Podana strona powinna być pomocna-

https://quizlet.com/496690109/english-class-a2-unit-71-flash-cards/

2. Stwórz krzyżówkę ze słówek 7.1 w zeszycie. Wyślij do nauczyciela.

.

PROSZĘ POPRAWIĆ CZĘSTOŚĆ ODWIEDZIN NA INSTALING.

TYLKO KILKA OSÓB MA OCENY POZYTYWNE!


20 -24 kwietnia 2020r. Klasa VII

Poniedziałek Temat: Dialog – W sklepie z ubraniami 7.6.Mówienie.

1. Wpisz do zeszytu ramkę ze strony 88 Podręcznik. Przetłumacz.

2. Wyrażenia one/ones- Obejrzyj filmik i wykonaj ćwiczenie 4/88Podr.

https://www.youtube.com/watch?v=AP7DLvjRbSc

3. Wykonaj zad.3/88 Uzupełnij dialog.

.

Środa Temat: Shopping for clothes. Utrwalenie struktur.

1. Wykonaj str.82 w zeszycie ćwiczeń. Wyślij do nauczyciela.

2. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, Skype.

.

Piątek Temat: Pisanie notatki- Ustalenia (arrangements) 7.7

1. Strona 89 Podręcznik. https://www.youtube.com/watch?v=qhhDwtcy8R8

2. Przeczytaj ramkę str. 89..

3. Zadanie 2/89 Która informacja A/B podaje jakieś ustalenia, przygotowania?

4. A

5. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń zad.1/83 Skorzystaj z ramki w podręczniku.str.89

6. Napisz w zeszycie NOTE jak punkt A w zadaniu 2/89Podr. Prześlij do nauczyciela.

.

PROSZĘ POPRAWIĆ CZĘSTOŚĆ ODWIEDZIN NA INSTALING.

TYLKO KILKA OSÓB MA OCENY POZYTYWNE!



Język angielski 27-30 kwietnia 2020r. Klasa V

.

Poniedziałek Temat: Past Simple – zdania przeczące w ćwiczeniach.

1. Podręcznik strona 96 -97.

2. Wykonaj ćwiczenia 1,2,4 str. 61 w zeszycie ćwiczeń. Ćw.5/61 dla chętnych.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: The Constitution of 3 May.

1. Napisz na ¾ strony w zeszycie notatkę po angielsku na temat Konstytucji 3 Maja i dorysuj symbole narodowe.

2. Skorzystaj z podanych źródeł:

3, https://epodreczniki.pl/a/the-great-sejm-and-the-adoption-of-the-constitution-of-3-may/DsVcXb1Dc

4. https://poland.pl/tourism/traditions-and-holidays/national-3rd-may-holiday/

5. https://en.wikipedia.org/wiki/Constitution_of_3_May_1791

6. Wyślij do nauczyciela do 4 maja 2020r.

.

Piątek Temat: 1 Maja. Dzień wolny.

PROSZĘ POPRAWIĆ CZĘSTOŚĆ ODWIEDZIN NA INSTALING.


Język angielski 27 -30 kwietnia 2020r. Klasa VI

.

Poniedziałek Temat: My School English Diary. The Constitution of 3 May.

1. Napisz w Angielskim Pamiętniku o Konstytucji 3 Maja po angielsku. Skorzystaj ze stron:

https://epodreczniki.pl/a/the-great-sejm-and-the-adoption-of-the-constitution-of-3-may/DsVcXb1Dc

https://poland.pl/tourism/traditions-and-holidays/national-3rd-may-holiday/

https://en.wikipedia.org/wiki/Constitution_of_3_May_1791

2. Opis maksymalnie na ¾ strony w zeszycie. Dorysuj symbole związane ze świętem. Wyślij do nauczyciela do 30.04.2020r.

3. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, Skype.

.

Środa Temat: Potrafię stosować czas Present Continuous w odniesieniu do przyszłości.

1. LEKCJA ONLINE. 29.04.204. MESSENGER, SKYPE GODZ 9:40 – 10:25 Podręcznik str. 96 – 97.

2. Proszę dołączać na komunikatorach do konferencji lub może założyć grupę i mnie dołączyć.

3. Zadanie 1,2,3/61 w zeszycie ćwiczeń. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, Skype.

.

Piątek Temat: 1 Maja. Dzień wolny.


Język angielski 27 -30 kwietnia 2020r. Klasa VII

.

Poniedziałek Temat: Revision 7. Powtórzenie – shopping.

1. Wykonaj w podręczniku zad.1,2,4,5 strona 90.

2. Zadanie 5/90. Porównaj sklepy konstrukcją as…as, than. 1) Lido is bigger than Ali’s. 4) Lido is cheaper than C2.6) C2 isn’t as popular as Ali’s.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: The Constitution of 3 May.

1. Napisz na ¾ strony w zeszycie notatkę po angielsku na temat Konstytucji 3 Maja i dorysuj symbole narodowe.

2. Skorzystaj z podanych źródeł:

3. https://epodreczniki.pl/a/the-great-sejm-and-the-adoption-of-the-constitution-of-3-may/DsVcXb1Dc

4. https://poland.pl/tourism/traditions-and-holidays/national-3rd-may-holiday/

5. https://en.wikipedia.org/wiki/Constitution_of_3_May_1791

6. Wyślij do nauczyciela do 4 maja 2020r.

.

Piątek Temat: 1 Maja. Dzień wolny.

PROSZĘ POPRAWIĆ CZĘSTOŚĆ ODWIEDZIN NA INSTALING.



Język angielski 4 – 8 maja 2020r. Klasa VII

.

Poniedziałek Temat Sprawdzian rozdział 7.

1. Wykonaj w zeszycie 15 dowolnych przykładów z podanej karty pracy (załącznik PDF.Klasa7Test7) i prześlij do nauczyciela do poniedziałku 4 maja2020r. do 23.59

2. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: Temat: Jobs- Nazwy zawodów.

1. Podręcznik str. 94 Wyjaśnij ze słownikiem nazwy zawodów z ćw.1 str.94.

2. Napisz w zeszycie podane nazwy zawodów według ilości liter: od najdłuższego wyrazu do najkrótszego

3. Wyślij do nauczyciela.

.

Piątek Temat: Praca- droga zawodowa. 7.1.

1. Podręcznik str. 94 . Spójrz na drzewko zawodowe. Jaka praca pasuję do Ciebie? Prześledź drogę możliwej kariery na schemacie str. 94 Napisz do nauczyciela jakie zawody pasują do Ciebie.

2. Ćwiczenie 4 str. 95P. Napisz w zeszycie nazwę zawodu do podanej definicji.

3. Ćwiczenie 8 str.95P. Dopasuj wyrażenia z ćw. 7/95. Skorzystaj ze słownika str.103


Język angielski 4 -8 maja 2020r. Klasa VI

KLIKNIJ TUTAJ


Język angielski 4- 8 maja 2020r. Klasa V

KLIKNIJ TUTAJ



Język angielski 11- 17 maja 2020r. Klasa V

Poniedziałek Temat: : Potrafię kupić bilet na stacji kolejowej.

1. Podręcznik strona 100

2. Lekcja online godz. 09:40 na SKYPE. Proszę utworzyć grupę na SKYPE i mnie do niej dołączyć. (tomekpol44) Instrukcje w czasie lekcji.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: Wyprawa na Antarktydę”- czytanie ze zrozumieniem

1. Przeczytaj tekst str. 101 Podręcznik. Zapisz w zeszycie jakie 6 rzeczy Lewis zabrał na wyprawę.

2. Zapisz w zeszycie słówka z zadania 4/101 i wyjaśnij je po polsku.

.

Piątek Temat: Słuchanie ze zrozumieniem.”Wakacje”

1. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń zadania 1,2,3 str. 65 Nagranie jest na Youtubie po zeskanowaniu kodu QR telefonem.


Język angielski 11 -17 maja 2020r. Klasa VI

Poniedziałek Temat: : Potrafię zapraszać oraz akceptować zaproszenie.

1. LEKCJA ONLINE 11.05.2020.(poniedziałek) MESSENGER, SKYPE GODZ 9:00

2. Podręcznik strona 100.

.

Środa Temat: Potrafię napisać zaproszenie.

1. Podręcznik strona 102 ćwiczenie 5.

2. Korzystając ze słowniczka 7.4 str.103 oraz przykładowego zaproszenia na str. 102 napisz w zeszycie podobne zaproszenie i wyślij do nauczyciela.

3. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, (Skype tomekpol44).

.

Piątek Temat: Czytam tekst o ekologii. Phrasal verbs check out, clean up,.

1. Zapisz w zeszycie słowniczek 7.5

2. Przeczytaj tekst (strona 101) i dopasuj obrazki A,B,C do fragmentów tekstu 1,2,3. Zapisz w zeszycie i prześlij. Korzystaj ze słowników.

.


Język angielski 11-17 maja 2020r. Klasa VII

Poniedziałek Temat: Czas przyszły z will/won’t

1. Podręcznik strona 96 i 130.

2. Lekcja online godz. 8:20na SKYPE. Proszę utworzyć grupę na SKYPE i mnie do niej dołączyć (tomekpol44) Instrukcje w czasie lekcji.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: Czas przyszły w ćwiczeniach.

1. Wykonaj ćwiczenia 1,2,3,4 str. 90 Zeszyt ćwiczeń.

2. Wyślij do nauczyciela.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Piątek Temat: : Czytanie- „First Job” Typy pracy.

1. Podręcznik str. 97.

2. Wpisz do zeszytu nowe słówka ze strony 103 (8.3)

3. Przeczytaj tekst na stronie 97P i wykonaj ćwiczenie 3/97. Czy te zdania są prawdziwe czy fałszywe?



Język angielski Klasy V, VI gr.TS ,VII

18 maja 2020r. poniedziałek

Temat: Czytam i piszę notatkę po angielsku o Patronie Szkoły Janie Pawle II.

1. Przeczytaj kilka informacji o Patronie Szkoły po angielsku i napisz w zeszycie krótką notkę biograficzną o Papieżu Polaku. Prześlij do nauczyciela.

Źródła informacji:

https://www.britannica.com/biography/Saint-John-Paul-II

https://en.wikipedia.org/wiki/Pope_John_Paul_II

http://www.vatican.va/special/canonizzazione-27042014/documents/biografia_gpii_canonizzazione_en.html


Język angielski 20,22 maja 2020r. Klasa V

Środa Temat Piszę pocztówkę z wakacji 7.6

1. Lekcja online 20 maja 2020r. godz. 8:15 – 8:45 na dwie tury. Wyjaśnię jak napisać pocztówkę.

2. Przygotuj podręcznik str. 102 i [zeszyt ćwiczeń str. 65 – praca w domu]

.

Piątek Temat: Powtórzenie wiadomości z rozdziału 7

1. Z podręcznika strona 104 wykonaj 2 dowolne zadania i prześlij do nauczyciela.

2. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.


Język angielski 20,22 maja 2020r. Klasa VI

Środa Temat: Słuchanie – „Sąsiedzi”

1. Podręcznik strona 102 ćwiczenie 2,3

2. Posłuchaj nagrania 3.40 przesłanego na grupę i odpowiedz na pytanie z zadania 2/102. Które zdjęcie dotyczy spotkania sąsiadów Marka?

3. Zadanie 3 - posłuchaj nagrania 3.40 i odpowiedz na pytania w zeszycie, skorzystaj z translatorów. Odpowiedzi prześlij do nauczyciela.

4. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, (Skype tomekpol44).

.

Piątek Temat: Powtórzenie wiadomości z rozdziału 7

1. Z podręcznika strona 104 wykonaj 2 dowolne zadania i prześlij do nauczyciela.

2. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.


Język angielski 20,22 maja 2020r. Klasa VII

Środa Temat: First Conditional

1. Konsultacje indywidualne w sprawie tematu w godzinach 8:45 - 10:25.

2. Przygotuj podręcznik str. 131 i 98.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Piątek First Conditional- zdania warunkowe – ćwiczenia.

1. Praca własna - strona 92 Zeszyt Ćwiczeń

2. Prześlij 2 zadania do nauczyciela.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!



Język angielski 25- 31 maja 2020r. Klasa V

Poniedziałek Temat: Potrafię rozmawiać o wydarzeniach i podawać ich daty.

1. Podręcznik strona 108

2. Lekcja online godz. 09:40 na SKYPE. Proszę utworzyć grupę na SKYPE i mnie do niej dołączyć. (tomekpol44) Instrukcje w czasie lekcji.

3. Zeszyt ćwiczeń strona 68- wyślij 1 zadanie.

4. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: Potrafię rozmawiać o planach na przyszłość.

1. Podręcznik str. 110

2. Lekcja online godz. 8:15 – 8:45 na SKYPE. Proszę utworzyć grupę na SKYPE i mnie do niej dołączyć. (tomekpol44) Instrukcje w czasie lekcji.

.

Piątek Temat: Konstrukcja be going to w ćwiczeniach.

1. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń zadania 1,3 str. 69


Język angielski 25-31 maja 2020r. Klasa VI

Poniedziałek Temat: Potrafię rozmawiać o ambicjach i celach życiowych.

1. LEKCJA ONLINE 25.05.2020.(poniedziałek) MESSENGER, SKYPE GODZ 9:00

2. Podręcznik strona 108- 109.

.

Środa Temat: Słownictwo „Life ambitions” w ćwiczeniach.

1. Podręcznik strona 117 8.1.

2. Zeszyt ćwiczeń strona 68.

3. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, (Skype tomekpol44).

.

Piątek Temat: Czasownik will do przewidywania przyszłości. online

1. LEKCJA ONLINE 29.05.2020.(piątek) MESSENGER, SKYPE GODZ 9:00

2. Podręcznik strona 110 - 111.

3. Zeszyt ćwiczeń strona 69.


Język angielski 25-31 maja 2020r. Klasa VII

Poniedziałek Temat: Rodzaje szkół. Słuchanie i słownictwo.8.5

1. Podręcznik strona 99.

2. Zapisz i wyjaśnij słówka z ramki str. 99 pod ćw.5

3. Zadanie 3 str. 99 z nagraniem 4.12 - Wyślę na grupę.

4. Zadanie 6 i 7. Zastosuj słownictwo z ramki. Sprawdź z nagraniem 4.14(Do pobrania z „Grupy”)

5. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: Mówienie o prawdopodobieństwie. 8.6

1. Przeczytaj i przetłumacz dialog strona 100.

2. Wyślij tłumaczenie do nauczyciela.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Piątek Temat: Wyrażenia – przymiotnik z przyimkiem.

1. Podręcznik str. 101

2. Wpisz do zeszytu nowe słówka ze strony 103 (8.7)

3. Zadanie 2 str. 101 Podręcznik. Przeczytaj tekst na żółtym polu i dopasuj w zeszycie imiona dzieci do numerów na obrazku str. 101.

4. Zadanie 5/101 Przeczytaj tekst i wybierz właściwą odp.

5. Wybierz 2 ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń – odpowiedzi prześlij.

.

Informacja:. Konsultacje indywidualne - zdalne odbywają się zgodnie z planem lekcji. Proszę przesunąć sobie inne przedmioty na właściwe godziny. Niektóre osoby pewnie będą chciały poprawiać oceny.



.

Język angielski 01 – 07 czerwca 2020r. Klasa V

Poniedziałek Temat: Czytanie komiksu „The fancy dress party”

1. Podręcznik strona 112.

2. Lekcja online godz. 09:40 na Messenger. Instrukcje w czasie lekcji.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: Zadawanie pytań w czasie teraźniejszym

1. Podręcznik str. 113

2. Lekcja online godz. 8:15 – 8:45 na Messenger. Instrukcje w czasie lekcji.

3. Potem konsultacje indywidualne.

4. Zeszyt ćwiczeń str.70. Wykonaj 2 ćwiczenia obowiązkowo.

.

Piątek Temat: Potrafię zaplanować spotkanie.

1. Wpisz do zeszytu wyrażenia 8.4 str. 117 Podręcznik

2. Przeczytaj dialog strona 114 Podręcznik.

3. Przetłumacz dialog i wyślij do nauczyciela.


Język angielski 01-07 czerwca 2020r. Klasa VI

Poniedziałek Temat: Will/won’t w ćwiczeniach.

1. Zeszyt ćwiczeń strona 69.

2. Wykonaj 3 dowolne ćwiczenia i prześlij do nauczyciela.

.

Środa Temat: Utrwalenie form pytających.8.3

1. Podręcznik strona 112-113.

2. LEKCJA ONLINE 03.06.2020.(środa)MESSENGER GODZ 9:40 - 10:25

3. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, (Skype tomekpol44).

.

Piątek Temat: Potrafię wyrażać zgodę lub jej brak. 8.4

1. Wpisz do zeszytu słowniczek 8.4 strona 117 Podręcznik

2. Przeczytaj dialog str. 114 Podręcznik

3. Przetłumacz dialog i wyślij do nauczyciela.

.


Język angielski 01-07 czerwca 2020r. Klasa VII

Poniedziałek Czytanie ze zrozumieniem w ćwiczeniach 8.7 ZĆ

1. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń strona 95 i 96.

2. Prześlij 1 zadanie.

3. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Środa Temat: Umiejętności egzaminacyjne w zadaniach.

1. Podręcznik strony 104 – 105.

2. Wykonaj i prześlij zadanie 2,3,4,7.

3. Nagranie 4.20 będzie na Grupie.

4. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

.

Piątek Temat: Krajobraz i rzeźba terenu.9.1

1. Podręcznik str. 106 i 115(9.1)

2. Stwórz krzyżówkę w dowolnej formie ze słówek do działu Krajobraz i rzeźba terenu.

3. Nie zapomnij napisać definicji do haseł.

4. Minimum 10 słówek w krzyżówce.

5. Prześlij the crossword do nauczyciela.

6. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!



Język angielski 08 – 10 czerwca 2020r. Klasa V

Poniedziałek Temat: Potrafię zrozumieć tekst o ciekawym wydarzeniu.” Noc w muzeum”.

1. Podręcznik strona 115. Słowniczek str.117

2. Przeczytaj tekst str. 115P

3. Wykonaj zad. 2/115P. Czy te zdania są prawdziwe czy fałszywe?

4. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

Środa Temat: Potrafię napisać zaproszenie.

1. Podręcznik str. 116

2. Zad.4/116P- Przeczytaj przykładowe zaproszenie na urodziny i napisz zaproszenie na swoje urodziny.

3. Zmień daty, miejsca, atrakcje.

4. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

Jeśli oddałeś/oddałaś podręczniki zaloguj się i skorzystaj z https://edesk.pearson.pl/Account/Login?ReturnUrl=%2F

Piątek Dzień wolny


Język angielski 08-10 czerwca 2020r. Klasa VI

Poniedziałek Temat: Potrafię zrozumieć tekst o dobrych manierach.8.5

1. Przeczytaj tekst str. 115 PODRĘCZNIK

2. Zad.1/115 Na podstawie tekstu wybierz odpowiedzi: a/b

3. Wpisz do zeszytu i wyjaśnij słówka z zad.3/115P

Środa Temat: Życie w przyszłości. Pisanie wypracowania.

1. Podręcznik strona 116.

2. Zad.5/116 Przeczytaj tekst o przyszłości i wpisz go do zeszytu jeśli zgadzasz się z autorką.

3. Zmień tekst dotyczący przyszłości 5/116 jeśli nie zgadzasz się z autorką.

4. Konsultacje online według potrzeb. Messenger, (Skype tomekpol44).

Jeśli oddałeś/oddałaś podręczniki zaloguj się i skorzystaj z https://edesk.pearson.pl/Account/Login?ReturnUrl=%2F

Piątek Dzień wolny.


Język angielski 08-10 czerwca 2020r. Klasa VII

Poniedziałek Temat: Present Perfect- teoria.

1. Zapoznaj się z teorią czasu gramatycznego Present Perfect 9.2 Str.131 Podręcznik

2. Zad. 4 str. 108 Podr. Dopisz Past Participle do czasowników z ramki. Zastosuj tabelkę str. 135P

3. Zadanie 5/108 Uzupełnij tekst w czasie Present Perfect

4. Prześlij 2 przykłady z zad. 5/108P.

5. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

Środa Temat: Czytanie ze zrozumieniem – „ Alone in the jungle”

1. Podręcznik strona 109.

2. Przeczytaj tekst str. 109P i wykonaj ćw.2/109

3. Prześlij odpowiedzi.

4. Masz pytanie, potrzebujesz wyjaśnienia poleceń, skontaktuj się na Messenger, Skype!

Jeśli oddałeś/oddałaś podręczniki zaloguj się i skorzystaj z https://edesk.pearson.pl/Account/Login?ReturnUrl=%2F

Piątek Dzień wolny.



Język angielski 15,19 czerwca 2020r. Klasa V

Poniedziałek Temat: Powtórzenie z rozdziału 8.

1. Powtórz wiadomości, zgraj na stronie https://quizlet.com/pl/508143538/english-class-a1-unit-81-flash-cards/

Środa Egzamin Ósmoklasisty - Dzień wolny.

Piątek Temat: Powtórzenie wiadomości z klasy V

1. Wykonaj kartę pracy.

KARTA PRACY

Jeśli oddałeś/oddałaś podręczniki zaloguj się i skorzystaj z https://edesk.pearson.pl/Account/Login?ReturnUrl=%2F


Język angielski 15,19 czerwca 2020r. Klasa VI

Poniedziałek Temat: Powtórzenie z rozdziału 8. Cele życiowe.

1. Powtórz wiadomości, zagraj na stronie https://quizlet.com/457094890/english-class-a2-unit-8-flash-cards/

Środa Egzamin Ósmoklasisty – Dzień wolny

Piątek Temat: Powtórzenie wiadomości z klasy VI

1. Wykonaj kartę pracy

KARTA PRACY

Jeśli oddałeś/oddałaś podręczniki zaloguj się i skorzystaj z https://edesk.pearson.pl/Account/Login?ReturnUrl=%2F


Język angielski 15,19 czerwca 2020r. Klasa VII

Poniedziałek Temat: Present Perfect w ćwiczeniach.

1. Wykonaj 2 dowolne ćwiczenia na stronie 102 w zeszycie ćwiczeń.

Środa Egzamin Ósmoklasisty – dzień wolny.

Piątek Temat: Aktywności na świeżym powietrzu – słownictwo 9.5

1. Zajrzyj do słowniczka w podręczniku rozdział 9.5

2. Wykonaj 2 dowolne ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń str. 105

Jeśli oddałeś/oddałaś podręczniki zaloguj się i skorzystaj z https://edesk.pearson.pl/Account/Login?ReturnUrl=%2F



Język angielski 22 – 26 czerwca 2020r. Klasa V

Poniedziałek Temat: Projekt - Poland

1. Znajdź w sieci ciekawą stronę opisującą państwo polskie po angielsku.

2. Prześlij link do nauczyciela.

Środa Temat: Utrwalenie wiadomości z klasy V.

1. Podsumowanie pracy. Prześlij Greetings for Summer Vacations

Piątek Zakończenie roku szkolnego.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­


Język angielski 22 – 26 czerwca 2020r. Klasa VI

Poniedziałek Temat: Utrwalenie wiadomości z klasy VI

1. Znajdź w sieci pomocną stronę do nauki języka angielskiego.

2. Prześlij link do nauczyciela.

Środa Temat: Czasowniki nieregularne w ćwiczeniach.

1. Znajdź w sieci 5 czasowników nieregularnych trudnych do zapamiętania.

2. Prześlij Greetings for Summer Vacations

Piątek Zakończenie roku szkolnego.


Język angielski 22 – 26 czerwca 2020r. Klasa VII

Poniedziałek Temat: Pisanie pocztówki.9.7

1. Napisz do nauczyciela e-pocztówkę z wakacji.

2. W rozdziale 9.7 E-Desk znajdziesz instrukcje.

Środa Temat: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z klasy 7.

1. Prześlij Greetings for Summer Vacations

Piątek Zakończenie roku szkolnego.


18-06-2020, Barbara Rżana
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.